1. Jak je to s nakupováním na Foximo.cz

1.1. Zasíláme zboží přímo od prvotních distributorů. V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že veškerá spotřební elektronika a jiná zboží pochází z Číny nebo Taiwanu. Takže jsme se rozhodli, že nejvýhodněji vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby.

1.2. Velká část ceny tedy zůstane ušetřena nákladů dovozců a velkoobchodníků. Cenu námi nabízeného zboží se snažíme dre na úrovni konkurence a nejlépe ještě vždy o trochu níže.

1.3. Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie. Zákazník kromě delší dodací lhůty (viz sekce Doprava) však nezaznamená jiný rozdíl. Zásilka je standardně doručena Českou poštou, popř. uložena k vyzvednutí.

2. Jak je to s reklamací? 

2.1. Uvědomujeme si, že  zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně dlouho trvá. Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Zákazník zahájí reklamaci vytvořením reklamačního protokolu, Poté od nás obdrží adresu v ČR, kam zboží zašle  a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.

2.2. Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

2.3. U nás můžete vrátit zboží do 30 dní od data přijetí zboží.  Zároveň našim zákazníkům poskytujem standarní 2letou záruku na veškeré zboží zakoupené u nás.